Piątek, 22 czerwca 2018 r.

Anna Maria Saczuk

Funkcje merytoryczne
Mediator, mediator w sporach zbiorowych, facylitator, menedżer projektu, konsultant, trener

Lata doświadczenia pracy w biznesie
W początkach kariery zawodowej pracowała w międzynarodowych korporacjach (Daewoo-FSO, obecnie FSO i Telekomunikacja Polska, obecnie Orange), potem pracowała jako mediator w sprawach gospodarczych i sporach zbiorowych oraz doradca dla biznesu i administracji, następnie realizowała wielkobudżetowe projekty z zakresu współpracy gospodarczej i zagranicznej (m.in. konferencje międzynarodowe w ramach prezydencji Polski w Radzie EU, Prezydencja PARP w TAFTIE) i promocji kraju (wystawa światowa Expo Shanghai 2010) w administracji publicznej. Biegle włada kilkoma językami obcymi.

Wykształcenie
• magister filologii hiszpańskiej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, 1997 • studia podyplomowe „Negocjacje i mediacje”, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, 2004-2005 • studia podyplomowe „Stosunki międzynarodowe i dyplomacja”, Collegium Civitas, Warszawa, 2005-2006 • studia podyplomowe „Nauki o polityce”, Instytut Studiów Politycznych Państwowej Akademii Nauk i Collegium Civitas, 2008-2010;

Certyfikaty, uprawnienia, ważne kursy
• Certyfikat Państwowego Zasobu Kadrowego, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, 2008; • Dyplom dla kandydata na członka rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa, Minister Skarbu Państwa, 2008; • Mediator przy Ministrze właściwym ds. Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (2008); • „Język rosyjski w biznesie”, Instytut Języka Rosyjskiego im. Puszkina w Moskwie 1997; • Dyplom „Certificate of Proficiency in English”, University of Cambridge, Wielka Brytania 2002; • Dyplom państwowy „DALF” (Diplôme Approfondi de Langue Française), Ministerstwo Edukacji Narodowej, Francja, 1997;

Obszary pracy
Mediacja, facylitacja, rozwiązywanie i prewencja konfliktów w biznesie zwłaszcza w firmach międzynarodowych, negocjacje ze związkami zawodowymi, spory zbiorowe pracy, systemy komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, komunikacja z otoczeniem biznesowym, zarządzanie wizją, zmianą, doradztwo dla kadry zarządzającej i liderów zespołów, krajowe i międzynarodowe projekty promocji, wymiany gospodarczej i współpracy zagranicznej.  

Klienci
Realizowała projekty dla polskich i zagranicznych firm, podmiotów administracji publicznej i instytucji otoczenia biznesu.

 

Masz pytania? Napisz do nas!

 

Mabor Sp. z o.o.
02-909 Warszawa
ul. Św. Bonifacego 104

 

Centrum Psychologiczno-Medyczne

tel.: 603 116 669, 22 842 25 71
fax.: 22 642 78 50

cpm@mabor.com.pl

 

Centrum Doradztwa i Szkoleń
Centrum Rozwoju Psychoterapeutów
Centrum Interwencji Kryzysowych
Centrum Mediacji Wewnątrzorganizacyjnych

tel.: 721 001 925, 22 642 78 50
fax.: 22 642 78 50

cte@mabor.com.pl

Polityka prywatności i cookies

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej