Poniedziałek, 10 grudnia 2018 r.

Agnieszka Czucza Czerwińska

Funkcje merytoryczne

Psycholog, konsultant, trener, coach , asesor, doradca zawodowy

Lata doświadczenia współpracy z MABOR

Od 2012 r. współpracuje MABOR głównie w ramach projektów Assessment/Development Centre, coachingowych i szkoleniowych.

Lata doświadczenia pracy w biznesie

Posiada 14 letnie doświadczenie jako HR konsultant/szkoleniowiec. Specjalizacja: diagnoza potencjału pracowniczego metodą Assessment&Development Centre, kształtowanie ścieżek kariery, posiada również doświadczenie trenerskie w zakresie rozwoju umiejętności społecznych, kompetencji menedżerskich i sprzedażowych. Przez 5 lat związana z firmą dostarczającą rozwiązania z zakresu distance learning, gdzie odpowiadała za definiowanie produktów i usług spółki, nadzór merytoryczny nad realizowanymi projektami. Specjalizacja: hybrydowe programy rozwojowe łączące tradycyjne metody i nowoczesne technologie.

Wykształcenie

Psycholog i socjolog  (Uniwersytet Gdański), specjalizacja psychologia społeczna i psychologia pracy.

Certyfikaty, uprawnienia, ważne kursy

Absolentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP pod nadzorem merytorycznym Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Szkoły Coachów Erickson College i Wszechnicy UJ.

Obszary pracy

Assessment&Development Centre: udział w sesjach (spektrum: HiPo – Top Mgmt) w charakterze asesora/asesora wiodącego; pisanie raportów; przeprowadzanie sesji informacji zwrotnych/rozmów rozwojowych; konstruowanie narzędzi diagnostycznych, projektowanie sesji AC&DC. Tworzenie zbiorczych profili kompetencyjnych, diagnoza zmiennych odpowiedzialnych za sprzedażową i menedżerską efektywność. Udział w ponad 650 sesjach. 

Konstruowanie systemów zarządzania kompetencjami: tworzenie systemu kompetencji na potrzeby konkretnych organizacji, konstruowanie systemu ocen okresowych. 

Ocena 3600: zarządzanie projektami, współtworzenie narzędzi diagnostycznych, udzielanie informacji zwrotnych dla Uczestników.

Szkolenia: tworzenie autorskich programów (w formule e-learning, blended learning oraz warsztatowej); prowadzenie warsztatów w zakresie efektywności osobistej, umiejętności interpersonalnych, sprzedażowych  i menedżerskich.

Coaching: prowadzenie indywidualnych sesji biznes i life coachingu. 

Klienci

Realizowała projekty m.in. dla: ABB, Alcatel-Lucent, Allianz, Amplico Life, Astra Zeneca, Axa, Bank BGŻ, Bank Pekao S.A., BASF, British American Tabacco, Budimex, BZ WBK, Centertel, Delphi, DPD, EDF, EFT Polska, Glaxo Smith Kline, Goodyear, Grupa Calsberg, Grupa ITI, Grupa Raben, Grupa Żywiec, INFOR, ING Bank Śląski, ING TUŻ, JTI, KappAhl, Kredyt Bank, KRUK, Leroy Merlin, Lukas Bank, Metsa Tissue, Netia, Nokia Poland, OLPP, Panasonic, PGNiG, PKP S.A., PKP Cargo, PKP Przewozy Regionalne, PKP WARS, Philip Moriss, Polkomtel, Polnord, Polsnack, Prumerica, Puls Biznesu , PZU S.A., Saint Gobain Abrasives, Sanden, Sanitec, Sanofi Aventis, SAP, Sygma Bank, Telekomunikacja Polska, UPC, Warta, Wrigley, Valeo, Vetoquinol Biowet, Volkswagen Bank, Żywiec Zdrój.  

Masz pytania? Napisz do nas!

 

Mabor Sp. z o.o.
02-909 Warszawa
ul. Św. Bonifacego 104

 

Centrum Psychologiczno-Medyczne

tel.: 603 116 669, 22 842 25 71

cpm@mabor.com.pl

 

Centrum Doradztwa i Szkoleń
Centrum Rozwoju Psychoterapeutów
Centrum Interwencji Kryzysowych
Centrum Mediacji Wewnątrzorganizacyjnych

tel.: 721 001 925, 22 642 78 50

cte@mabor.com.pl

Polityka prywatności i cookies

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej